torsdag 16 juli 2009

Ayia Napa

Den här dagen har gått segt, men nu är klockan snart halv fem och jag hoppas att det är läggdags snart.
Igår på lillördag var vi några stycken hemma hos teddy på hans altan och tog en drink, sen skjutsade moses in oss till stan där det blev krogen. Jag blev trött på slutet så vi åkte hem runt två då dom stängde.
Vaknade runt 11 tiden idag och upptäckte att det var världens finaste väder och hur varmt som helst ute, så jag försökte få med mig jimmy och stina upp så vi kunde dra och bada nånstans, men dom var lite sega, men till slut fick jag med dom. Så vi åkte till maja och hämta henne, sen till björkön för att åka lite båt. Självklart så blev himlen helt svart och det börja blixtra just då, så då åkte vi in till stan istället. Jag och majsen kikade på lite resor, troligen blir det Cypern 24 augusti!! Ska bli så skönt att komma iväg igen :)

Men nu ska jag ta en rävlur. Herrrrrrrrrrrrro



Cypern.

Inga kommentarer: