söndag 9 augusti 2009

Ätstörn

Min mamma tror att jag har nån ätstörning. Jag hetsäter jämt och hur mycket som helst. Kanske inte är så konstigt att jag går upp i vikt trots allt. Men jag kan ju inte motstå frestelserna, hallå?! Det är så gott att trycka i sig alla former av mat.. Vad ska man ta sig till?..

Igår var iallafall en fin dag. Låg i solen hela dagen med alice, cyklade lite tandem, sen på kvällskvisten vart vi bjudna på middag hos maria! Vi fick grillad mat och en liten drink. Alla från middagsbjudningen åkte hem runt 10snåret, förutom jag och maria, vi dansade och lyssnade på Queen i en timme till. Sen for vi ner till stan med krille och jonas. Inte igår man träffade dom, så det var trevligt!

Blev en liten sväng runt om på stan, mycket folk och sådär, men det var inte överdrivet roligt ändå. Relativt tidigt hemgång och inget max.. Istället fick jag en pizzabit som var fylld med svininfluensa. Har fortfarande magsmärtor efter skiten!! Hatar dig sparris.

Tiden går segt till att alice slutar.. kan hon sluta nån gång så jag får ha nån att dela min glädje med?! Tack på förhand.
Adjöken.

OM EXAKT TVÅ VECKOR ÅKER VI TILL KRETA.

Inga kommentarer: