lördag 12 september 2009

Dancefloor

Igårkväll var en bra kväll! Hade hur skoj som helst!:D
Sara fyllde år igår så vi började i haga hemma hos henne med en drink och lite ölspel. Alla blev lagom berusade sen tog vi en taxi ner till stan. Invigde kvällen på BK där det finns billig öl, sedan fortsatte vandringen mot stadshuset. Där dansades det hejvilt, träffade massa folk från klassen + mia och lisa. Efter nån timme där inne begav jag mig mot Oscars där jag mötte upp jimmy och simon. Tog kvällens sista drink och sen åkte vi hem. Hade riiiktigt ont i fötterna efter en hel kväll med saras klackar som jag lånade.. piggt!

Vaknade i vanlig ordning svintidigt och sen har hela dan snart gått. Har sett på animal planet med jimmy och bara funderat över livets stora gåtor. Nu ska jag ta en tupplur och sen ska vi ladda om. Åka van ikväll. Topping!

Inga kommentarer: