torsdag 24 september 2009

M's

Tar ju hellre livet av mig än att fortsätta att läsa kinesiska, så ska hoppa av och förhoppningsvis börja läsa latin istället.. jäwla skitgrejer!

Idag har iaf varit en lång skoldag jämfört med alla andra dar de senaste veckorna.. Började lite lätt med en konsert med kammarorkestern i tonhallen, stressade som en idiot för att komma dit i tid, tro på fan att man va tvungen att stanna på poliskontroll i kvissle så jag kom ännu senare.. Fick blåsa i alkoblåset med munnen full i banan så det kom gegga i hela röret.

Efter skolan åkte jag hem och åt tacos med simon sen kom ekman. Vi satt och diskutera viktiga frågor och nu har jag precis varit på statoil och tankat samt köpt M-kulor.. vad är det för fel på mig?! Kan inte sluta äta.

Imorn har jag en satans redovisning på spanska som kommer gå käpprätt åt helvettan. Skulle jag kunna så hade jag hoppat av skolan för längesen.. känns som att man sitter i ett förbannat fängelse.. lider varje minut av skiten. Hade räckt med att läsa max tre ämnen i terminen. Men nä.

HEJDÅ äckliga torsdag.

Inga kommentarer: