torsdag 29 oktober 2009

Home again..

Vi åkte som sagt till stockholm i mörkret, kolsvart ute, inte en lamp helvete på motorvägen, höll på att köra av vägen 500 gånger, men det gick bra till slut efter ca 5 stopp på vägen.
Runt 12 var vi framme på östermalm, åkte runt i helt seriöst 2 timmar och letade en parkering. Fanns inte nånstans.

Till slut hittade vi en trång fickparkering som vi klämde in oss i. Där stod vi i godan ro i två dygn. Tills imorse. Vi går till bilen och ska fylla på parkeringspengar, vad ser vi? EN P-BÖTER!!!! Både jag och maja kände att nu är måttet rågat, så vi tog vårat pick och pack och drog hem mot sundsvall. Körde i snitt 150 km/h för bästa möjliga hemkomsttid.

Hemma runt 11, åt en korv med brö och sen gick jag och mamma runt nyland.

Nu mår jag bättre härborta. Ska evetnuellt åka in till stan och fika med alice och lisa snart, men tror jag att hoppar över det.

I helgen är det halloween, va ska man klä ut sig till dårå?! Jag var Hitler förra året, så man kanske skulle slå på stort att vara nazist iår? Eller kanske Stalin.

Skål påre!

Inga kommentarer: