måndag 26 oktober 2009

mån-dag

Då var det måndag igen och helgen är slut, thank god it's lov just nu! :)

I fredags åkte jag och typ hela min släkt på pappas sida till helsingfors på kryssas. Inledde kvällen på båten med ett glas champange, och sen började en 7-rätters middag med 7 olika viner.
Efter maten gick jag tomas och vickan gick på taxfree och handlade lite drinkmix och sen satte vi oss i hytten och tog en vaniljdrink. Träffade ett gäng stockholmspojkar som vi satt och fördrinka med innan det var dax att gå på party. Mycket rolig partynatt!:D

Sen vare lördag och då stod vi parkerade hela dan i Helsingfors, det regnade ute och hela helvetet så jag och vickan gick mest runt inne i båten, åt bananas och nötter. Det blev matdax och buffé, buffén var dock ingen höjdare men det dög. Efter det blev det en dusch och lite makeup sen fördrink med stockholms igen.
Lång ROLIG partynatt som avslutades med airhockey klockan 5 på morgonen.

Söndag- köpte min efterlängtade rosa DKNY parfym, sen hemgång. När vi kom hem vare dax för städning..Yaaa va kuhuul! Och efter det orkade jag inte åka hem så jag stannade i stan och såg på film med jimmy martin daniel och hanna. Somnade typ påen gång och nu är jag nyvaken.

WOPS det var min helg det. Helnöjd!

(AH;))

Inga kommentarer: