söndag 15 maj 2011

God eftermiddag.

Ännu en dag av rastlöshet.

Försökte att vara vaken så länge som möjligt inatt i hopp om att sova bort hela denna meningslösa söndag. Var dessvärre lättare sagt än gjort när det springer runt en 1-åring på övervåningen och gastar. Så vid 8 bläcket var man vid liv igen.. Halvsov med en kudde på vardera öra fram till 12.

Sen dess har jag ätit havregrynsgröt, ett hårdbröd samt rensat hela tarmsystemet några gånger om.

I brist på annat att göra tänkte jag göra en planering på kvällens dinering; går till frysen och plockar fram en köttfärs. Ser lite halvfrostig ut, men så farligt kan det väl inte vara tänkte jag... tills jag upptäcker BF datumet. Bäst före: 27-01-2006... Praktiskt taget igår........

Får väl unna mig ett vattenglas istället.. Adjö.

Inga kommentarer: