onsdag 14 november 2007

cute without the E

autch vad det klias överallt!!
Idag kom Stina heeem från Thailand:D skönt å höra att du lever, å inte ramla in i nån tsunami typ.. hon var vächta brun! jag fick en bikini, linne å tre par örhängen :) naaw.. så gulligt. bikinin är min bästa bikini <3 den är röd, billabong och är sådär..äh vet inte hur man ska förklara, men den är snygg iaf!
åhh jag vill åka utomlands!! till sommarn ska jag det, har jag bestämt.
idag har jag beställt en jacka, en svart/vit extrem jacka med blommor på..höhöh.

Är hemma från jesper idag, han skulle hem till aengom å sova, så då åkte jag åxo hem:)
skönaste schemat den här veckan haallå?!?!? sista lektionen idag hade trevor glömt bort så vi fick sluta en timme tidigare, och imorn har jag två lektioner, sen slutar jag.. fredag är jag ledig!! wiiiha..schönt.
men nu ska jag gå och sakna jesper, puss haaj!

Inga kommentarer: