lördag 10 november 2007

Mary jane

buenos noches. imorse när jag och jesper vaknade åt vi frukost, såg lite scrubs och lite prison break. sedan gick vi en svängom på stan, jag letade jacka och skor.. hittade absolut inga skor.. eller jo! ett par vita nike skor, men dom känns för o-vinter-skor. så dom blir det inte.. sen så hittade jag tre jackor, en för 3500, men de var tydligen för dyrt? åså hittade jag en som var lite skiii-jacket så.. lite disse-diskret åså. inget spexxigt. men får se vilken det blir. sen efter stan åkte jag hem, är tydligen inte välkommen till jesper å hans respektive anymore =) så det blir hemma hela veckan tror jag.. tråkigt, för varje söndag brukar jag ha en tradition, som inte blir av imorn då.. eller jo, fast ensam. borinkkkk..
ikväll har jag bara sutte i soffan å äte tacos & naturgodis med papa.. mycket dumt det finns på tv numera. fast nu äre freaky friday, men orkade inte se den nå mer.
skönt schema till veckan, yao!! och stina kommer hem på tisdag, ses på onsdag stickis (L)!!!!!<3<3 !!!: D :D får hoppas på att hon vill leka med mig till helgen, eftersom jesper inte ville leka med mig då.

ska slagga nu, tjoleen!

Inga kommentarer: