onsdag 9 april 2008

22.23

min blogg är en halloween blogg. det kan man se på färgerna jag har i designen. svart och orange alltso.
dagen har bestått av: skola, träna, skogspromenad med alice och vicky och livet enligt rosa.
myyys dag! förutom snön och skolan då. skola, vad är det för nåt? ska hoppa av och flytta till varmare breddgrader nu och direkt.
imorgon tänkte jag spinna, tills jag får ett mysigt sms av alice min väninna! hon och jag ska på modevisning imorn, wohoo! där finns det ett lotteri också. tänkte vinna lite, du.
på fredag ska jag vara med jesper, om han inte är sur förstås.. :(
och på lördag ska jag vara med lisa.

nu, mina vänner..ska jag smörja in min högra fot med dove-go fresh beauty body lotion och sen sova eller läsa. vi får se vart vinden för mig.
lisa, alice och jesper är mina topp tre just nu.

%&"#(¤)/#(#¤()#Q#&/(#=W/¤="#) godnatt

Inga kommentarer: