tisdag 8 april 2008

22.40

asql det här. jag kom just hem från my beloved jesper, han är mitt bästa <3 vi såg på en asaa hemsk film på trean!! hann dock inte se klart den, för då kom pappa och hämtade mig efter ett möte i staden, så det passade ju ypperligt. vart tvungen att stanna på statoil också.. så det tog ännu längre tid för mig att komma hem! as trött är jag faktis.

lång skoldag idag.. badat och haft andra tråkiga lektioner. sen efter skolan gick jag till carre och beställde en klipptid, fredag den elfte blire rå. despues gick jag till farens arbete och sminkade mig. hehee, fanns inte mycket annat att sysselsätta sig med där. när jag var klar gick jag ner mot staden och mötte upp min baby, vi köpte med oss thaifood hem till karln. goth! nä, jag menar gott egentligen.

nu blir det sova för all slant. längtar till helg.

pogg

Inga kommentarer: