tisdag 5 augusti 2008

00.00

Hej hej, hallå dagboken, idag har jag inte blivit av med oskulden igen. Det är nionde gången den här veckan, och här sitter man och luktar svett i mammas gamla trosor. Tack pappa.

Den tvättningen jag nämnde i tidigare blogginlägg blev aldrig av, fattade ingenting av högtryckstvätten och det fanns ingen såndär tvättsvamp i sikte, så det får vänta.
Ikväll har jag iaf varit hemma hos alice, as usual, och vi har handplockat hallon och blåbär i den vackra juniskärsnaturen! Av bären gjorde vi en smulpaj. Det skulle vi ii-i-inte ha gjort, med tanke på min kaliber. Har jag gjort annat än att ätit den senaste veckan? Ne. Nu får det bli nya tag. Springning imorn.
Har också lagt märke till att mina favvojeans har blivit alldeles säckiga på benen, vad har hänt?
NU BLIR DET ADAM OCH EVA! Så längesedan. Puss.

Ps. jag saknar Din mamma-skämt, dra några för mig.

Inga kommentarer: