tisdag 5 augusti 2008

14.48

Hej!
Inatt blev en sen natt igen, somnade vid halv fyra kanske, men det är så det ska va. Började kvällen med en pasta på nya barista, den var inte superb men funkade. Sen gick vi och tittade på skivor, hittade en janis joplin skiva som jag ville ha, men det fick bli en tröja istället heh. Efter den lilla shoppingrundan tog vi el autobus till mitt favoritställe citygross och handlade massa goda frukter och naturgodis, sen hem till marjan. Efter ett tag kom anja och simon och myste med oss, vi satt mest och löste korsord, åt fruktsallad och spelade ukelele i några timmar. jättemys. Sen försvann dom vid elva, då gick jag och marjo ner och lyssnade på bridget jones soundtrack fram till halvfyra. somnade med kläder och smink på, vad fräscht.
Vaknade vid elva, då tog jag en buss ner till stan och lunchade med pappsen, sen gick vi till silja line butiken och halvbeställde en kryssning.
Nu kom jag nyss hem från det som varit, och nu ska jag tvätta mopeden samt fota den för att sedan sälja skitN.
Kanske att det var nåt prat om bio ikväll också, minns inte så noga. Det visar sig nog iaf.
Nu blir det tvättning, puuzzz!

Inga kommentarer: