onsdag 17 september 2008

There's a new kid in town

Oj var försvann den här dagen?! Den bara försvann som i en stormvind. Hade en konstig och kort skoldag, men den var trevlig. Dock så råkade jag slå till ungefär alla med bandyklubban på idrotten, det tackar vi för. Skulle behöva skaffa mig lite bättre klubbkontroll kanskeee.
Efter skolan blev det buss hem, tvätta en maskin med kläder, som är för övrigt det roligaste jag vet! Sen hem till alice för att inviga det årliga höstbaket. Kanel-och vanillin bullar blev det. Sen körde vi igång one tree hill med saft och bullar. Lite höstig mysig stämning sådär. Lilllördag trots allt.
Nu kom jag precis hem och jag funderar över varför jag sitter och lyssnar på Gosskören på tuben? Det är inte ens rogivande.
Nej nu ska jag gå och banta! HErRrRå

Inga kommentarer: