tisdag 16 september 2008

thank u mouseman!

Jag hatar när man har råkat somna efter skolan i nån timme, för då kan man ju inte sova nu när man skaa sova.. Då får man sitta och titta på kläder på olika klädsidor, jag har hittat tre toppsnäckor till kläder som jag bara måste ha! En jacka, en adidaströja och en helschysst tisha. Hoppas pappa känner sig lagomt generös när jag ska framföra idén till honom.. :)

Jag hatar min ickemotivation till pluggning och träning, det är ointressant! Helst av allt skulle jag bara vilja glida runt på en räkmacka hela dagarna. Inte behöva göra någon som helst ansträngning för världen, bara pengar som alltid finns där, och ha den ultimata filmstjärnekroppen utan att behöva hjälpa till. Är det något du kan fixa till mig? Hör av dig vetja.

Nej, nu blir det iPod och korsord, bra kombo!

Tack och hej, orörda grej

Inga kommentarer: