tisdag 18 november 2008

Manzana

Åh vilken underbar dag. Började med inte hinna göra mig iordning tillräckligt mycket, hann inte klä på mig dom kläder jag ville ha, men sminket blev bra. Sen åkte jag till tandläkarn där hon tröck ner en köttyxa under tungan på mig så det kom tårar och hela sminket blev förstört. Så jag har gått runt och sett död ut hela dan. Det tackar vi för!
Innan spanskan råkade jag och stina gå upp på ICA och handla lite socker så jag gick upp ytterligare 12 kg. Bäst att lägga på sig lite medans man kan.

Sen gick jag runt på stan ensam i en timme och väntade på mamma, hon kom och köpte ett par vantar åt mig, sen åkte vi hem.
Nu sitter jag och suktar efter mat och sen ska jag plugga spanska.
Imorn har jag två prov, sen ska jag gå till helex och köpa ett fortsatt medlemskap ett år till. Det här är en jobbig vecka.

Inga kommentarer: