tisdag 18 november 2008

Prueba

HAHA.
Förut satt jag och tittade igenom ett gammalt skåp i mitt rum med gamla saker med anteckningar, böcker etc. Hittade en "burnbook" som jag och Stina hade med oss när vi var på malta för 2,5 år sen. Där stod det en massa roliga saker som jag dog av alldeles nyss. Bland annat så hade jag gjort en för-och nackdels lista med två killar som jag var intresserad av, den som fick flest nackdelar skulle jag dumpa.
Ett smakprov på några nackdelar jag skrev på den dumpade:
- Fattig
- Smutsig
- Mittbena
- Umgås inte av min art

.....Varför umgicks jag ens med människan då?! Haha. Jag var så ung och dum :') Visste inte bättre.
För övrigt en bild på mig och Stina på malta just, FÖRBANNAT snygg man var! HAha. Kan jag gärna sluta se ut som en tolvårig pojke?!?!?!

Inga kommentarer: