tisdag 30 december 2008

Frustration

Jag är mitt under en depression, tillåt mig berätta 10 anledningar varför....
1. Det finns inte en enda förbannad jacka i hela Sverige i min storlek, i varken butik eller internet. Det är det värsta jag har varit med om, jag är på väg att bryta ihop.
2. Jag har just sett klart OTH säsong 5, har försökt den senaste timmen att på något sätt ladda hem säsong 6 för att jag bara måste få veta hur det fortsätter, men det är helt omöjligt.
3. Jag håller på att frysa ihjäl i det här förbannade huset.
4. Hela njurunda och sundsvall befinner sig i Vemdalen och har jätteroligt och själv ligger jag här på ett trägolv och deprimerar.
5. Det är vinter. Jag hatar vinter.
6. Min dator stängs av så fort man råkar komma åt den med handen på fel ställe, sen tar det cirka 20 minuter att starta om den igen.
7. Jag har acne i hela ansiktet, aldrig i hela mitt liv förut sett ut såhär, vilket också resulterar i att jag inte kan gå utanför dörren och hitta på något roligt ELLER äta nåt gott (onyttigt).
8. Jag har ont i magen.
9. Jag har inga kläder.
10. Jag har ett stökigt rum.

Inga kommentarer: