söndag 11 januari 2009

Carnival

Igår var en mysig dag, jag och stina gick på stan i några timmar, sen fikade vi i några timmar fram till att stan stängde, då gick vi upp till erik och väntade på att tiden skulle gå innan vi hade bokat ett bord på biteline. Sen gick vi dit, karin kom och det var asmys! Efter bittan gick vi hem till en *kÅmpiz* och förade innan vi skulle hem till anja som fyllde år, vi kom dit och det var inte fetaste drageeeet, så jag och karin åkte tillbaka till stan och på max typ efter en kvart sen åkte hon hem och jag till erik.
Det blev en hel del komplikationer som sedan löste sig fint, sen somnade jag med smink på för jag orkade inte ta bort det så jag ser ut som en tjackhora idag. Det tackar vi för.
Idag blir det städa och birsta hoppas jag:D
Tack och hej, orörda grej

Inga kommentarer: