söndag 20 december 2009

!!=!)=!)!")(#(/"#(/=???

Detta måste vara ett big jäwla skämt?!
Igår var jag på julbord, trevligt, gott och sådär, sen åkte jag och majsan in till stan. Svenssons, sen stadshuset. När vi skulle gå därifrån så hade jag tappat bort min bricka till garderoben, så då fick jag absolut inte min jacka, trots att den hängde två cm ifrån mig. Jag sa till och med vad som låg i fickorna, men NÄeee, tyvärrrrr! Den kunde jag verkligen inte få. Ingen bricka, ingen jacka. Slutade med att jag fick slå ner den idioten som stod där så jag fick jackfan.

Och nu kom jag precis hem från jenny där vi har ätit ett chips och sett på lite film. Snöstorm ute, också skulle jag skjutsa hem maja upp för mördarbacken. MEN, så fastnade självklart jag i snödrivsJÄVELN och sen gled jag ner i diket. Stod i det där förbannade diket i en HALVTIMME, inget som helst batteri på telefonen så ingen kunde hjälpa mig. Två cm till höger om mig åkte det förbi lastbilar i 100 blås hela tiden, jag såg inte ett piss. Slutade med att jag fick skotta mig loss och sen kom jag ut på vägen, fick sladd, krockade nästan med en tradare.

ALL MITT HAT ÅT DETTA SKITVÄDER! Sista gången jag går utanför dörrn fram till april. Tack på förhand.

Nu tar jag livet av mig!

1 kommentar:

maria sa...

stackars:(