lördag 19 december 2009

Greta...

..Det är miss i nassen, greta... och det är krig ute...

Tillåt mig att utbringa en skål..:

1. Vet inte om jag nämnde det, men jag har sömnproblem. Kan aldrig sova på natten. Inte på dagen heller för den delen. Så jag är i princip alltid vaken och trött. Det hurrar vi för. Horras!(engdahl)!

2. Skola, hem, duscha i 500 grader varmt vatten för att normalisera temperaturen i kroppen efter att ha stått utomhus i några hundra minusgrader på grund av diverse skolaktiviteter. Horace!

3. Mellan 15.00 och 00.20 har jag ätit konstant utan något som helst stopp. Var det inte en laxmacka så var det en chipspåse. HURRA!

4. Nämnde jag att vi ligger på gränsen för en ny istid ute? Går inte att undvika kallbrand bara man ska kila över till postlådda.

Jaha, SKÅL påre!

Inga kommentarer: